V minulom roku zdvihli víťaznú trofej nad hlavu chlapci tureckého Fenerbahce. Druhý skončil West Ham United a tretí SSC Neapol pred dvojicou pražských „S“ a našimi mladými nádejami. V minulosti sa pod Čákovým hradom predstavili aj nádeje Ajaxu Amsterdam, AS Rím, Juventusu Turín, Ferencvárosu alebo Valencie. Exkluzívne obsadenie mal mať aj aktuálny ročník.
Potvrdená účasť na This is my sen 2020 na pôvodný aprílový termín |
FC Porto, SSC Neapol, Sparta Praha, Slavia Praha, Baník Ostrava, Legia Varšava, Zaglebie Lubin, SK Rapid, Austria Viedeň, BATE Borisov, MOL Vidi FC, Slovan Bratislava, AS Trenčín |
„Turnaj sa nielen vďaka záštite Stanislava Lobotku stal dôležitou súčasťou kalendára AS Trenčín. Znamená hodnoty, ktoré sú dôležité pre náš klub. Každý z malých futbalistov má svoj sen. Tento turnaj im dovolí nielen snívať, ale prináša im motiváciu do ďalšej práce. Našim chlapcom prináša nezabudnuteľné spomienky zo zápasov proti veľkým klubom,“ povedal marketingový manažér Igor Schelsinger.
„This is my sen“ je vďaka fungujúcej spolupráci klubu a rodičov skvele zorganizovaný, čo každoročne kvitujú všetci účastníci. Okrem športovej stránky však prináša aj ďalšie významné benefity. „Dosah presiahol náš región. Robíme tak dobré meno nielen nášmu klubu alebo aj mestu a slovenskému futbalu ako takému. Súčasťou bohatého zápasového programu je trénerský seminár, na ktorom zdieľajú svoje skúsenosti s prácou v tejto vekovej kategórii zahraniční účastníci turnaja. Kategórii prípraviek sa v oblasti vzdelávania toľko nevenuje, hoci je možno dôležitejšia ako vyššie ročníky. Aj toto je veľký bonus turnaja. Nemalým pozitívom je tiež spolupráca s poskytovateľmi služieb v meste hotelmi a reštauráciami. Počas troch dní mimo sezóny dokážeme výrazne naplniť ubytovacie kapacity v meste. Vďaka rodičom malých nádejí príde do mesta niekoľko sto turistov z celej Európy,“ nechal sa počuť Schlesinger.
„Sme radi, že podobne zmýšľanie majú mnohé obchodné spoločnosti, ktoré nám pomáhajú vykryť rozpočet. Ten sa počas uplynulých dvoch rokoch dostal na hranicu 50 000 eur a preto by sme sa bez partnerov projektu nevedeli dostať na túto úroveň. Veríme, že dnešná komplikovaná situácia neohrozí pokračovanie This is my sen,“ dodal šéf marketingu AS Trenčín.