Marketing 8.8.2020

Schlesinger | Chceme prebudiť emócie a spolupatričnosť

V prvej polovici týždňa sme vám predstavili pokračujúcu spoluprácu so spoločnosťou ORION TIP v pozícii generálneho partnera klubu. Dnes vám prinášame ešte hlbší pohľad do zákulisia marketingu klubu v rozhovore s marketingovým manažérom Igorom Schlesingerom, ktorý sa dotkol aj pripravovaného návratu na domáci štadión.

Po športovej stránke sme počas uplynulých dvoch rokov neprežívali príliš úspešné obdobie. Prejavilo sa to aj na marketingových možnostiach klubu

„Samozrejme, že sme to pocítili. Hlavný problém však vidím v tom, že tretí rok začíname mimo vlastného mesta a štadióna. Ak zoberiem marketing z pohľadu obchodnej stránky a podpory partnerských firiem, nikdy sme nestavali našu spoluprácu na výsledkoch. Ako klub stále ponúkame široké portfólio projektov a možných spoluprác. Taktiež kreatívnu a inovatívnu spoluprácu vďaka tímu, ktorí sa o tieto veci stará. Ide o komplikované obdobie, ale snažíme sa z neho vyťažiť. Myslím si, že po návrate na náš štadión, budeme o túto skúsenosť lepší. Ani v živote nezažívate len samé vrcholy. Preto si veľmi ceníme všetkých, od ktorých naďalej cítime silnú podporu. Týka sa to fanúšikov, firiem a inštitúcií. Ťažko sa to opisuje, ale už len podporný status na sociálnych sieťach vie dodať energiu.“

Ako chápať označenie inovatívny a kreatívny klub?

„Po športovej stránke sme ustúpili z našich pozícií, ale to sa stáva aj väčším značkám. Dôležité je ako dokáže klub reagovať na pád. My sme ani v posledných dvoch rokoch nerezignovali na naše projekty a spolupráce. Dôkazom je pokračovanie akcie Hviezdy deťom alebo podpora seniorov počas najťažšieho obdobia koronakrízy. AS Trenčín je jedným z najzaujímavejších športových projektov počas uplynulých desiatich rokov na Slovensku. Som presvedčený, že návrat na domáci trávnik našu značku ešte posilní. Na tento krok sa pripravujeme naozaj dôsledne. Už dnes máme predstavu kto a ako sa bude starať o návštevníkov našich zápasov. Viacerých možno prekvapí nový maskot klubu, ale aj ďalšie zmeny týkajúce sa blízkej, ale aj vzdialenej budúcnosti AS Trenčín. Pripravujeme atraktívny vernostný program, štadión bude mať bezhotovostný platobný systém a chýbať nebude ani reprezentatívny fanshop. Krok za krokom sa chceme opäť rozvíjať. Emócie a spolupatričnosť, ktoré sme priniesli do nášho mesta a regiónu po návrate do ligy, budeme pomaly prebúdzať.“

Pravdou je, že dnes stoja pri klube iba tí najvernejší...

„Vieme o tom a chápeme súčasný stav. Netreba to príliš zložito analyzovať. Štatistiky spojené s klubovým webom a našimi sociálnymi sieťami však ukazujú, že tu je skutočne veľká fanúšikovská komunita, ktorá nás naďalej sleduje. Z globálneho pohľadu je náš dosah väčší ako počas majstrovských rokov. Cítime, že všetci netrpezlivo čakajú, čo návrat domov prinesie. My sa snažíme byť na tento moment pripravení marketingovo, komunikačne a samozrejme aj po športovej stránke. Opäť chceme byť atraktívnym partnerom pre fanúšikov, globálne spoločnosti ako Aegon, adidas, McDonald´s, Nike, ale aj pre všetkých lokálnych partnerov, ktorí budú chcieť pomôcť budovať tento klub. Futbal bol a bude pre nás športovo-spoločenský fenomén. Je za nami množstvo zaujímavých, kreatívnych a úspešných partnerstiev s mnohými značkami. Máme na čom stavať.“

Aký potenciál má podľa vás AS Trenčín z pohľadu marketingovej a obchodnej spolupráce?

„Spomenul som, že počas majstrovských rokov sme si to vyskúšali akoby na nečisto. S jednou staručkou tribúnou pre 3000 divákov. Dnes sme investovali do nového zázemia viac ako 13 miliónov a do konca roka dosiahne investícia viac ako 18 miliónov. Prvoradé je vrátiť sa domov a následne postupne roztvárať možnosti nového štadióna. Bezpochyby sme najsilnejším športovým médiom v našom regióne a jedným z desiatky športových klubov na Slovensku s najvyšším potenciálom oslovenia fanúšikov. Nový štadión výrazne posunie atraktivitu našich zápasov. Spoločenská prestíž násobne vzrastie. Komfort pre fanúšikov a VIP hostí dosiahne európske parametre. Bude už len na nás, aby sme angažovanosťou, kreativitou a odbornosťou opäť otvorili množstvo nových úspešných partnerstiev.“

Na záver ešte jeden bonus. Klub po prvý raz verejne predstavuje pohľad do zákulisia nového štadióna a jeho VIP priestorov...

„Srdcom štadióna budú a navždy zostanú tribúny a fanúšikovia. Výraznou mierou sa podieľajú na vytváraní hodnoty klubu. Preto sme dávnejšie odprezentované logo našej arény venovali práve tomuto faktu. Ekonomickým motorom štadióna však budú VIP priestory s reštauráciou. Prevádzka takejto športovej stavby nie je lacnou záležitosťou. Budeme sa však snažiť, aby sme štadión v spolupráci s mestom, partnermi a inštitúciami vedeli využiť na maximum aj mimo zápasov. Skyboxy budú ponúkať celoročnú možnosť využitia pre ich prenajímateľov. Môžu byť využité napríklad ako miesto obchodných stretnutí alebo atraktívne kancelárie. Unikátne priestory poskytnú unikátne možnosti využitia pre firemné stretnutia, kultúrne podujatia alebo konferencie. Akceptujeme vlastné vybavenie skyboxov s rešpektovaním charakteru firmy a dizajnových preferencií. Podobný priestor v našom regióne chýba a my veríme, že Štadión Sihoť zaplní toto prázdne miesto.“

Autor: astn
Rozpis zápasov
NIKÉ LIGA, 15. kolo, 23.11.2024
MFK Dukla Banská Bystrica - AS Trenčín
15:30
NIKÉ LIGA, 16. kolo, 30.11.2024
AS Trenčín - MŠK Žilina
Facebook

Prečítajte si tiež

archív novinek
Fotogalérie 28.11.2024

Fotogaléria | Zápas UEFA Youth League proti Olympiakos FC

Fotogaléria Petra Kapustu zo stretnutia UEFA Youth League proti Olympiakos FC...

Aktuálne 28.11.2024

Klub | Futbal pod Čákovým hradom oslavuje 120 rokov

28. november 1904 je považovaný za dátum vzniku futbalu v Trenčíne. Práve v tento deň...

ASTV 28.11.2024

ASTV | Zostrih z 3. kola Mládežníckej ligy majstrov proti Olympiakos Pireus

ASTV vám prináša zostrih zo zápasu 3. kola Mládežníckej ligy...

ASTV 28.11.2024

Hájovský | Do zápasu sme išli s plným nasadením

Kapitán Hájovský dostal náš tím do vedenia už v prvom polčase, keď premenil svoju šancu v...

Tipsport SK  macron
 Fitshape  vanStyn  Mesto Trenčín  Áesko Kantína
 Mercedes Benz  Heineken  Smoker  mattoni  aarsleff  arena ostrov  laugaricio  karlmarc.com  magnus  TSS Group  ramirent  keraming  Jaaa fajntricko  dobrota
deneme bonusu