Vzájomné partnerstvo oznámili zástupcovia Únie ligových klubov a Niké na spoločnej tlačovej konferencii v Bratislave, kde symbolicky v sobotu zahájili nový ročník úvodným výkopom. ÚLK Marketing a Niké sa dohodli na trojročnej spolupráci s ďalšou opciou. Nová spolupráca na úrovni titulárneho partnerstva je významným míľnikom v tridsaťročnej histórii najvyššej slovenskej ligy. Ide o historicky najvyššie finančné partnerstvo na úrovni centrálnych marketingových práv v histórii samostatnej ligy.
"Je to pre nás významný krok k stabilizácii a ešte väčšej profesionalizácii slovenského ligového futbalu. Ide o najvyššie finančné partnerstvo v histórii samostatnej ligy. V spoločnosti Niké sme našli partnera, ktorý s nami chce ťahať za jeden povraz. Spoločnými silami chceme našu ligu rozvíjať, a to po športovej, aj marketingovej stránke," povedal prezident Únie ligových klubov Ivan Kozák.
O významnom kroku vo viac ako 32-ročnej histórii Niké hovorí aj generálny riaditeľ stávkovej spoločnosti Otto Berger. "Toto je ďalší veľmi významný míľnik v našej histórii. Mám veľkú radosť a sme na to mimoriadne hrdí, že naša Niké je partnerom najlepšej športovkyne na Slovensku Petry Vlhovej a odteraz už aj najsledovanejšej a najpopulárnejšej klubovej súťaže u nás."
Niké liga vstupuje do novej sezóny aj s novým logom. Jeho podstatu vysvetľuje výkonný riaditeľ spoločnosti Niké Ing. Roman Berger: "Naším zámerom bolo pripraviť v spolupráci s ÚLK moderné a energické logo. Myslím si, že sa to podarilo. Jeho podstatou je prichádzajúca lopta, ktorá je neodmysliteľnou súčasťou každého futbalového zápasu. Svojim pohybom zvýrazňuje, že futbal je atraktívna a dynamická hra."
V novej sezóne ÚLK s Niké chystajú aj ďalšie aktivity. Ťahákom pre fanúšikov bude Zápas mesiaca, fanzóny, Niké liga na dedine, ale aj aktivity v online priestore ako populárna Fantasy liga, či niekoľko noviniek. "Novinkou je prvok na drese majstrovského tímu. Jeho hráči budú mať na hrudi symbol trofeje. Chystáme špeciálny content na sociálne siete, chystáme eventy. Naplánované máme CSR aktivity, kde prostredníctvom nášho Fondu pre budúcnosť športu chceme podporovať športové talenty," hovorí výkonný riaditeľ Niké Roman Berger a dodáva prianie: "Chceme, aby Niké liga bola atraktívna pre všetky vekové kategórie. Aby si cestu na štadióny nachádzalo čím ďalej tým viac fanúšikov. Aby sa o Niké ligu ľudia zaujímali v online priestore, aby o nej diskutovali všade."