Marketing 23.2.2015

McDonald’s novým hlavným partnerom klubu

Spoločnosť McDonald´s po viac ako päť rokov trvajúcej spolupráci s AS Trenčín stáva novým hlavným partnerom klubu. „Od januára sa vzájomná dôvera a spolupráca medzi oboma stranami prehĺbila,“ píše sa v stanovisku McDonald´s, ktoré ďalej uvádza: „AS Trenčín je najsilnejším športovým klubom v regióne. Dnes už pravidelne štartuje v európskych pohároch, patrí medzi špičku na Slovensku a rozbehol projekt výstavby nového štadióna. Okrem toho dosahuje vynikajúce výsledky pri práci s deťmi a mládežou.“

„Naša spolupráca s AS Trenčín sa začala pred piatimi rokmi. Išlo prevažne o produktovú podporu mládežníckych futbalistov klubu. Neskôr sme sa stali partnermi aj najväčšieho športovo-charitatívneho projektu na Slovensku Hviezdy deťom,“ opisuje dlhoročnú spoluprácu s klubom manažérska reštaurácie McDonald´s v Trenčíne Zuzana Sicová.

„Šport je prirodzenou súčasťou života, ktorá prináša radosť z pohybu. Preto sme túto oblasť a jej podporu začlenili aj do firemnej stratégie spoločnosti McDonald´s. Okrem podpory slovenských športovcov je hlavným zámerom motivovať ľudí k pohybu a zmysluplnému tráveniu voľného času prostredníctvom športových aktivít,“ hovorí riaditeľka PR a komunikácie spoločnosti McDonald´s pre Českú republiku a Slovensko Zuzana Svobodová. „Naša podpora futbalového klubu AS Trenčín bola vzhľadom na dlhodobú spoluprácu pre nás prirodzeným krokom.“

AS Trenčín už v prípravný zápasoch nastúpil s logom spoločnosti McDonald´s na trenírkach a na rovnakom mieste budú môcť fanúšikovia vidieť známe „M“ počas ligových zápasov. „McDonald´s je svetová značka, ktorá si veľmi zodpovedne vyberá svojich partnerov na spoluprácu. Aj tento fakt je ocenením našej doterajšej práce. Päť rokov sme spolupracovali najmä na úrovni podpory mládeže a charitatívneho projektu Hviezdy deťom. Dnes môžeme s hrdosťou povedať, že podpisom dlhodobej zmluvy s McDonald´s dostávame do klubu silného partnera. Tešíme sa ako budeme túto spoluprácu rozvíjať v nasledujúcom období. Sme presvedčení, že profitovať z nej bude nielen samotný klub, ale aj jeho fanúšikovia. Už v predchádzajúcom období sme prinášali rôzne výhody pre majiteľov permanentných vstupeniek alebo návštevníkov našich zápasov,“ dodal marketingový manažér klubu Igor Schlesinger.

Autor: astn
Rozpis zápasov
2:2 Zlaté Moravce
NIKÉ LIGA, 32. kolo, 18.5.2024
FC ViOn Zlaté Moravce - AS Trenčín
Facebook

Prečítajte si tiež

archív novinek
A-tím 18.5.2024

Baris | K zápasu sme pristúpili zodpovedne

Tím vedení kapitánom Damianom Barišom sa s aktuálnou sezónou rozlúčil remízou 2:2 so...

ASTV 18.5.2024

ASTV | Tlačová konferencia po zápase Niké ligy proti FC ViOn Zlaté Moravce

ASTV vám prináša tlačovú konferenciu po zápase nadstavbovej časti...

A-tím 18.5.2024

Niké liga | Na záver sezóny remíza so zostupujúcimi Moravcami

Zverenci trénera Iliju Stolicu sa so sezónou rozlúčili remízou 2:2 s FC ViOn...

ASTV 17.5.2024

Hájovský | Chceme sa so sezónou rozlúčiť víťazne

Náš tím spod Čákovho hradu čaká už tento víkend derniéra s aktuálnym ročníkom Niké ligy. V...

Tipsport SK  macron
 Fitshape  vanStyn  Mesto Trenčín
 Mercedes Benz  Heineken  Smoker  slovlak  mattoni  monolit  aarsleff  msport  laugaricio  casspennant  magnus  TSS Group  ramirent  keraming  Jaaa