Tri roky a viac ako 25 000 eur na charitatívne účely, ale nielen to. Úsmevy na tvárach detí, ale aj tých starších, ktorí sa stretli tvárou v tvár so svojimi obľúbencami. Hráči AS Trenčín a lídri slovenskej hokejovej a futbalovej reprezentácie, hviezdy NHL a z popredných európskych futbalových líg, tváre známe z televíznych obrazoviek, či divadelných dosiek. Taká je akcia Hviezdy deťom, ktorá má pred sebou štvrté pokračovanie.
Bez osobností slovenského športového života, ale najmä našich partnerov by bola naša snaha márna. Podujatie Hviezdy deťom je dnes zaujímavé aj pre veľké spoločnosti. Na začiatku boli s nami Slovenské elektrárne, ktoré sú generálnym partnerom podujatia aj po štvrtý raz. „Hviezdy deťom prinášajú prepojenie myšlienok charity a športu. Práve preto sme vstúpili do tohto projektu. Prirodzene ladí s filozofiou nášho programu Energia pre šport, ktorý je súčasťou projektu Energia pre krajinu. Vážime si, že trenčianski futbalisti dlhodobo aktívne prejavujú záujem o najmladšiu generáciu a o pomoc tým, ktorí ju potrebujú. Sme preto veľmi radi, že môžeme podporiť projekt, ktorý v osobnostiach futbalistov a hokejistov, či zásluhou tvárí z televíznych obrazoviek dáva deťom pozitívny príklad. Popri tom prispieva na dobrú vec,“ povedal za dlhodobého generálneho partnera podujatia riaditeľ komunikácie a vzťahov s verejnosťou Slovenských elektrární, člena skupiny Enel Michele Bologna.
Hlavnými partnermi charitatívneho projektu pre rok 2012 sú spoločnosti Aegon, SPP, T.O.B., Synot Tip a Sportreal. Nielen fanúšikovia trenčianskeho futbalu si všimli stále silnejúce partnerstvo nášho klubu s poisťovňou Aegon, ktoré sa dnes rozrastá aj na charitatívnu akciu Hviezdy deťom. „V minulom roku sme sa na túto akciu pozerali z pohľadu diváka. Sme veľmi radi, že tento rok môžeme byť jedným z hlavných partnerov. Presvedčila nás myšlienka prispieť k dobrej veci, dlhoročná podpora zo strany športovcov a v neposlednom rade aj popularita tohto podujatia,“ povedal marketingový manažér spoločnosti Róbert Tóth a doplnil: „Pred rokom sme sa stali generálnym partnerom trenčianskeho futbalu lebo veríme jeho hráčom a ľuďom, ktorí stoja za klubom. Páči sa nám ich idea výchovy mladých futbalových talentov a taktiež zámer pomáhať deťom, ktoré to najviac potrebujú.“
Silným hlavným partnerov podujatia je aj spoločnosť SPP. ,,Všetky naše aktivity odrážajú vôľu podnikať zodpovedne smerom k ľuďom, spoločnosti a krajine, v ktorej žijeme. Zriadili sme neinvestičný fond EkoFond a Nadáciu SPP, ktoré podporujú takéto aktivity. Preto sme veľmi radi, že sa nám podarilo stať partnerom tohto výnimočného podujatia,“ povedala vedúca útvaru korporátneho imidžu, CSR a sponzoringu SPP Martina Nehézová.
Ďalším z hlavných partnerov je spoločnosť T.O.B., ktorá už viac ako desať rokov zabezpečuje autorizovaný predaj a servis vozidiel značky BMW. „Športový charakter vozidiel BMW predurčuje smerovanie našich aktivít do oblasti športu. Akcia Hviezdy deťom predstavuje spojenie športu a pomoci deťom, ktoré túto pomoc potrebujú. Preto je nám cťou toto podujatie podporiť,“ skonštatoval riaditeľ spoločnosti Pavol Gemmel.
Priestor šoubiznisu a médií bude tentoraz zastupovať tím televízie Joj, ktorý nadviaže na obľúbenú Mufuzu. Na ihrisku uvidíte viacero osobností z televíznej obrazovky. Tie nám ukážu ako im to ide s loptou. „Sme veľmi radi, že môžeme podporiť momentálne najlepšie športovo-charitatívne podujatie na Slovensku. V Trenčíne sa tohto roku predstaví aj náš nový futbalový tím. Tešíme sa na úžasnú atmosféru. Do Trenčína privezieme aj malé prekvapenie," sľúbil výkonný manažér Nadácie TV JOJ Ľuboš Sarnovský.
Projekt Hviezdy deťom sa snaží spojiť do jedného tri fenomény. „Ide o emócie, ktoré vie priniesť len šport a významné športové a spoločenské osobnosti na jednom mieste. Druhým faktorom je charitatívny rozmer akcie. Sme veľmi radi, že sme sa vydali týmto smerom. Hoci nás to stojí veľa úsilia, dokážeme s pomocou silných partnerov vygenerovať finančné prostriedky, ktoré sú v niektorých prípadoch nenahraditeľné. Tretím rozmerom projektu je zaujímavý komunikačný mix pre prezentáciu partnerov od regionálnych až po celoslovenské médiá. Mnoho spoločností nám pomáha každoročne a ďalšie sa pridávajú. Ich dôveru si veľmi vážime,“ povedal marketingový manažér AS Igor Schlesinger, ktorý na záver poďakoval takmer štyrom desiatkam spoločností podieľajúcich sa na projekte od najväčších partnerov až po oficiálnych dodávateľov. „Chceme sa poďakovať naozaj všetkým. Bez podpory by sme niečo podobné nemohli zrealizovať. Špeciálne poďakovanie patrí spoločnosti Enel, ktorá tomuto projektu verila už od začiatku.“ Jedným z pozitív projektu je aj to, že opäť podporíme najmä sociálne domovy, inštitúcie a jednotlivcov, ktorí žijú a pôsobia v našom trenčianskom regióne.